sâmbătă, 21 iulie 2012

Bere dupa bere e placere!

OK, nu e chiar asa pentru ca nu sunt un pasionat dar am decis sa experimentez. Berea de rahat din romania nu reprezinta toata lumea asa ca lasati berea de import sa vina la mine!
Azi am incercat Triple Secret. Bere alba care mi-a placut. E un pic mai tare decat berea obisnuita (8) dar n-am simtit-o. Aprox 6 lei, well worth it
Kostrrinter. Bere neagra. Berea neagra are doua standarde pentru bine. Infioratoare si comuna. Asta as trece-o la comuna.
Am mai incercat si un Irish stout, o bere roshie, absolut deplorabila iar de prin amintiri imi aduc aminte de Royal Dutch, o bere extremde fina, pentru orice ocazii , Efes dark, deloc incantatoare si Bellheaven, o bere destul de mild, asemanatoare cu Royal. In frigider ma asteapta in 4 achizitii asadar wait for iiiiiiiiiiit

Niciun comentariu: