marți, 22 noiembrie 2011

Am decis sa ma schimb !

Astazi am decis sa mor. Nu, nu ma puteti opri pentru ca m-am hotarat! Vreau sa omor in mine tot ce a fost pana acum, sa redescoper ce eram si sa devin mai bun.
Usor de spus, sigur ca da!
In primul rand sa va spun cum s-a intamplat. Mergeam pe strada fara sa ma gandesc la nimic special si fara ca nimic deosebit sa se intample am realizat ca nu sunt tocmai ce as vrea sa fiu, ce am fost si m-a deranjat. Si pana sa traversez strada intre cele 3 mari biserici din iasi (mitropolie, biserica catolica si primarie) am decis ! Moarte relativismului moral! Traiasca individualismul ! Traiasca somnul putin dar odihnitor! Traiasca interesul pentru ce e in jurul meu si, din nou, istorie, asa falsa cum e ea, comportamentul uman si ralatia intre fizic si mental.
(da, bine si planul cincinal daca tot v-ati gandit la el!)
Si multe altele dar sa incepem cu inceputul.
Relativismul moral m-a ajutat la inceput, am acceptat si am fost tolerant cu multi si multe. Dar gata! Limitele tolerantei pot fi aplicate si in cazul in care chiar ai o opinie puternica. Stiti cum e...noi nu judecam...dar ni se pare gresit!
Sunt pregatit sa accept istoria cum este scrisa, sa imi formez propriile pareri(sau sa-mi descopar fostele pareri) si sa fiu sceptic.Orice te poate invata sau educa merita explorat.
Somnul putin si odihnitor...acum il experimentez. Citesc o carte pt optimizarea somnului. Daca-mi iese sunt dumnezeu si voi posta concluziile si metoda. In caz contrar...un avertisment despre asa nu :))
Revin la studiile mele si cu detalii cat de curand!
Black metal ist krieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg( dupa cum spuneam in copilarie in noptile crunte de betie)

Niciun comentariu: