miercuri, 12 ianuarie 2011

Pe la facultate

Si am fost vesel pe la facultate sa intreb despre dizertatie pentru ca,nu-i asa,daca astia nu stiu..cine cacat sa stie?Si intru la secretariat voios,salut si merg sa o intreb pe secretara mea despre dizertatie.
Buna ziua as vrea sa va intreb pentru dizertatie ce am de facut,asta inafara de gasirea unui profesor si redactarea lucrarii...
Pai sa iti gasesti un profesor de dizertatie...
Dar inafara de acest lucru
Pai nu asta ai intrebat?
Inafara de acest lucru spuneam...trebuie completat ceva,trebuie facut ceva special cu partea de cercetare...
La ce master esti si in ce an?
Inginerie structurala engleza,anul 2.
Dar masterul tau nu exista...si daca nici nu stii la ce master esti..tu ar trebui sa stii
Urmeaza o dramatizare evidenta timp de 10 minute punctata de vai andrei deschide-mi geamul sa ma arunc,am fost blestemata numai cu studenti de astia...(andrei fiind proful cretin de desen tehnic) urmata de rezolvarea problemelor a 2 profesori in timp ce eu asteptam in fata ei.Aveam o geaca destul de mare pe mine,imposibil sa nu ma fi remarcat ca inca stau acolo...dar in fine.
Si dupa ce termina imi spune
Stai degeaba langa mine,eu nu am ce informatii sa iti dau.Se va posta pe site ul facultatii si citesti de acolo.Nu avem timp sa informam fiecare student cu ce are de facut...
Am salutat si am iesit grabit...nu stiam cat de mult dureaza pana imi revin si preiau modelul lui andrei care a luat-o la pula in secretariat.E drept,andrei al nostru stia meserie si tot nu a trecut din prima.Pentru ca asa au vrut maretii profesori sa ii apere onoarea secretarei jignite ca a fost pusa sa isi faca treaba.
And hence,there is no god :)

Niciun comentariu: